Embrace the day

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Rebecka - 15 januari 2010 00:45

Tjabba!

Idag har det hunnit hända mycket :)

Dagen började med ett dubbelpass hund :) och slutade med historia. Efter skolan halv-sprang jag för att hämta Inka. Gick hem med henne och hann bara hem så skulle vi fara till Pitehavsbad >.< yeah! Det var jätte kul:)

 

Jag och Kiwi på väg till Tim :)


Det var: jag, Tim, Victor, Lottie och Amanda till att börja med, lite senare kom Sofie :) Vi har simmat(så klart xD), åkt en massa kana :D, ätit glass, bastat och badat i bubbelpolarna ;P

Kl. 17.30 var jag tvungen att gå upp för Krille (kusin) skulle komma och hämta mig kl.18.00 :) Vi for och åt på Pentryt och sen for vi till Öjebyn för att ge Inka mat och ta med henne till Krille :)Vi var hos han ett tag, jag hann somna i soffan och sen for vi till stan för att se Avatar i 3D xD skit bra film!!

Och ja nu sitter jag här och önskar att Pandora fanns på riktigt :)

ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards