Embrace the day

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Rebecka - 3 februari 2010 17:08

God dag :)Idag har jag som vanligt börjat dagen med skola, till lunchen började. Då hann jag lyckligtvis få mig 2 paltar och sen var det bara att springa och hämta hunden. Efter jag hämtat henne gick jag hem lämnade henne där och for med bussen och nyborstade tänder till Bergnäset. Just de, jag skulle till tandhygienisten. När jag hoppat på bussen och kommit till ungefär norrfjärden somnade jag till och från och vaknade oturligt nog vaknade jag när jag hade passerat min hållplats. Jaha det var bara att ta en annan buss dit jag skulle och jag kom bra i tid :) Efter mitt besök där skulle jag med en buss som inte fanns-.- Så jag gick till affären för att vänta. Det är för övrigt -18 ute så jag hade inte lust att vänta ytterligare 30 min på nästa buss. Till sist kom jag på rätt buss tillbaka till Öjebyn. Sara åkte med samma buss som jag :) Det var jättekul att se henne nu innan vi åker ner :) nu sitter jag i varje fall och äter i lägenheten :) Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards