Embrace the day

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Rebecka - 9 februari 2010 18:30

Tja :)

Upp samma tid idag och iväg till Jäders :) Idag skulle de köra "speed" :P Det var tänkt att jag skulle köra igen men jag sa till Helena dagen innan att jag inte var redo för de :) Så istället hjälpte jag Bosse och Cicci i stallet :)

De som körde  idag var Helena, Johanna, Jonny (som vi fick vänta Länge på att han skulle komma. Han är en "utomstående" tränare) och Bengt (en annan tränare, som var i tid :)

Jag och Cicci gick och tittade på när de körde och när de var klara hjälpte vi med att sela av de hästarena och sela på 4 andra :) två skulle "speeda" och de andra två for jag och Johanna och motionerade :) Medan Bosse och Cicci tog de fyra hästarna som jobbat klart :)

Den här gången gick det mycket bättre att köra :) Jag fick köra ett sto, Britta :) Ett jätte mysigt sto som gick nästan helt som jag ville ;P Men så klart måste hon ju testa mig lite ;P


Efter de väntade vi in Helena och de andra och fort till stallet för att göra klart i stallet på gården :) Vi gick med hästar, blandade mat och pysslat på :) och ja, sen slutade vi :P och nu sitter jag här igen och skriver ;)

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards