Embrace the day

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Rebecka - 6 februari 2010 20:20

  

Halloj!

Äntligen framme i Malmö!

Ja, som jag inte nämnt itdigare så har jag och Cicci farit ned till Malmö för en 3 vekors praktik hos Helena som är trav tränare :) Vi var här två veckor förra året också fast på hösten.


Resan började igår då vi lämnade Luleå kl. 19.57 på nattåget till Stockholm :) Vi hade sittplats... inte så jätte bekvämt att hitta någon sovställning men de gick ;P Tåget anlände imorse ca kl. 09.13 eller nå sånt. Vi tog oss lite mat och tog lite bilder :) sen for vi vidare till Malmö :D Tåget avgick kl.10.21 och var framme ca kl.14.55 :) vi såg två filmer på tåget och lyssnade på musik :)


Väl framme i Malmö letade vi upp Bosse som skulle ta oss m. bagage till Helenas hus :) vi fick sätta in våra saker i det lilla anexet och sedan fick vi låna en bil för att fara och handla :) vi handlade lite smått och gott och åt sedan på burger king... fet var inte lika farligt som förra gången i alla fall :P

Å nu sitter jag här :) jag har snackat med Tim i ca 1 timma och nu ska jag sova :) är så förbenat trött :P

Ses ^^

Ovido - Quiz & Flashcards