Embrace the day

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Rebecka - 11 februari 2010 20:30

Hej =)

Hann inte skriva nå igår så jag skriver de idag ;P

Ja, till att börja med kan jag säga att onsdagar är en vilodag. Vilket betyder att det var en lugn dag på gården :) Vi mockade, tog in och ut hästar, masserade två hästar, rensade i omklädningsrummet m.m :) efter stallet gick de typ 1 och en ½ timme sen skulle vi skjutsa Johanna till Jägers där håller på att ta grönt kort för körning :) När vi kom tillbaka var det bara att ge hästarna det dagen sista mål mat och sen gå och lägga sig :)


Så vad har hänt idag? jo, det var typ en måndag i repris men lite smidigare ;P Vi for till Jägersro, körde motion, jag fick köra Enjoy och Elsa igen :) de går bara bättre och bättre :) sista svängen med Elsa gick jätte bra och jag är nöjd :)

Ja, efter körningen var det lunch så jag och cicci åkte till annexet för att äta :) Efter de pysslade vi på i stallet och sen slutade vi. sen har det inte hänt nå mer :P Jag har duschat, vi har get hästarna för kvällen och så har vi ätit middag =)

 

Men nu ska jag göra mig i ordning för sängen :) 

Ses ^^

Ovido - Quiz & Flashcards