Embrace the day

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Rebecka - 23 februari 2010 23:30

Idag har vi varit in till Jägersro som vanligt :) Jag och Johanna for med den första omgången hästar ;P Jag fick köra Elsa igen och den här gången gick det mycket bättre ^^Hon var snäll och gick Jätte fint på sista varvet :) Elsa är förkyld och går på medicin, fast är trots de rekommenderad att motioneras de dagar som de åker in till Jägers :) Och eftersom att hon är så snäll så får jag köra henne ^^


Efter travträningen bar det av till stallet för att äta lunch :) pasta, igen :P Efter det har vi bara pyssla på i stallet och sedan slutade vi.


På kvällen kände vi för att hitta på något innan vi nu skulle hem, så Cicci, Johanna och Jag bokade tid för bowling :) Innan bowlingen for vi en sväng till Hööks (hittade inte det jag letade efter)sedan gick vi över och åt på McDonald’s. När vi ätit ringde Johanna Jenny (hon skulle köra lopp idag :). Hon sa att hennes lopp var det nästa och Cicci konstaterade att då har vi ju bråttom. Men istället för att ta på sig jackan och skynda sig ut, agerade hon som en äkta norrlänning. Hon satt kvar och tog en klunk kaffe ;P När hon sedan druckit sitt kaffe for vi och kom precis i tid för att se Jennys lopp, hon kom 3:a :)


Där efter bar det av till bowlingen. Vi fick lite trafikproblem men när vi väl kommit loss (det var delvis mitt fel :P) parkerade vi på entré och till B-hallen. Väl där betalade vi banan och gick för att hitta nå skor. Och vem ser vi om inte Ica Ulf ^^ haha. Vi körde ca 3 omgångar och körde att den som vinner får sovmorgon :) och vem vann? Jo jag xD hihi! Men nu ska jag sova.

     

Ses ^^

Ovido - Quiz & Flashcards