Embrace the day

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Rebecka - 13 januari 2011 22:20

Hehe hej.

Är inte riktigt säker på vad jag ska skriva här men fick bara lust.


Kom just på ett ämne! Jag gick nyss ut på google för att se om det fanns några bra bilder på förvirrade anime och detta kom upp:

För vem skulle väl inte vilja ha en kudde med bröst? Efter det sökte jag på anime pillows och åter kom denna bild följd av:

och-->

(Asså ni fattar inte va jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg den högra!)

Och mycket mer. Sen var nu inte alla bilder av kuddar i människostorlek uten det fanns de som bara hade vanliga anime tryck också :P

Fick lust att titta efter mer skumma kuddar denna skulle nog passa mig utmärkt:

   

Jag menar kolla va mysigt ^^

Här kommer lite fler udda kuddar:

                          Så vilken är din favorit? ;)

Ses^^

Av Rebecka - 13 januari 2011 10:36

Halloj!!

Ja, då har det nya året kommit och jag kan börja med helt nya halloj. Nu har det å andra sidan redan gått några dagar på det nya året, men som man brukar säga bättre sent än aldrig. Första veckan i Januari var det full rulle på jobbet. Inventeringen startade på måndagen och vi var där från kl. 07.30 till 22.00 för att hinna bli färdiga inne i butiken. Idag är en av de sista dagarna som vi kan inventera innan listorna ska skrivas ut så det är full rulle fortfarande.


Men  nog om jobbet, vad har hänt annars? Amanda var hos mig nästan hela förra veckan och agerade hundvakt. Den onsdags kvällen jobbade hon och då tog jag och Sara tillfället i akt och for ut för lite skoj... men det varade inte så länge som önskat. Efter det har jag inte gjort ett smack, eller ja, jag har ridit och åkt tillbaka till Pite, sov i princip hela helgen och har sett mycket TV.


Det är här jag skulle ladda upp lite roliga bilder men det var inte så många...

Hade de otur eller tur?

 

Ida och Molle ^^

MAMMA!!! :D

   

Före och efter jag satt Dust it i håret :P

Sist men inte minst: min nyvakna Emma 


Det var allt för den här gången.

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards