Embrace the day

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Rebecka - 15 januari 2011 15:50

Halloj!

Idag är det KALLT! När jag vaknade var det -28 grader ute. Jag säger bara de, man sticker inte ut näsan i onödan idag. For inte till stallet för man kan ändå inte göra något när det är så kallt. Dessutom är det alltid några drader kallare i Ersnäs än här i Långnäs så, nä jag for inte till stallet. Vill ju inte sluta som en snögubbe.

 

Hihihi

Satt nyss och tittade på när syrran spela WoW och jag har kommit fram till att det är häldernågot jag sitter och tittar på än spelar själv.

 

Pratade med Sara i telefon också och vi kom fram till att jag skulle till henne när Amanda ändå skulle få sjkjuts av Angelica till Gammelstan. Nog för att jag ändå egentligen skulle till Sara på annat sätt men så här blev det mycket lättare och varmare :P


Har inte hunnit ta några roliga bilder idag men ni kan få se vad jag ritade igår:

 


Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards