Embrace the day

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Rebecka - 18 januari 2011 23:17

Hej!

Visst är det ruskigt störande när man glömmer viktiga saker hos någon annan. Jag har haft en toppen dag idag som började med frunch på stan(Luleå) med syrran och Mickelsson. Vi åt sushi på Sushi/sallads baren vilket var mycket gott.

(bild)

Sedan släppte de av mig vid smedjan för att jag skulle handla en ny consiler, eyeliner-borste, hörlurar och ett ritblock (köpte manga pennor också).Där inne träffade jag Sara och hennes mamma och vi pratade lite innan jag var tvungen att fara. Amanda och Mickelsson skulle träna hocky och jag skulle titta på. slutade med att vi bara lallade runt på isen.

(video)

Efter det var Mickelsson så snäll att han skjutsade oss till Ersnäs (Notera att det ligger typ 3-4 mil mot Piteå). Där mötte vi upp Angelica och Gabbi. Vi fyra tjejer for sedan vidare till Piteå för att bada! ^^

(bild)

Efter badet for vi och åt och sen fick jag skjuts hem till Bergsviken. Ja, och här sitter jag nu och är arg över att jag har glömt kamera sladden i Långnäs! Mooorrrrr! När det för en gång skull händer något kul och jag faktiskt har tagit lite bilder kan jag inte sätta in dem!


Nä, nu får det vara nog med depp. Nu ska jag gå och sova.

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards