Embrace the day

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Rebecka - 17 januari 2011 23:25

Heeeej...

Jag höll nästan på att glöma att skriva idag. Men här kommer i alla fall ett litet inlägg. Jag har bara varit i stallet och suttit vid datorn idag. Red först Molle och sen Ida, det gick riktigt bra med båda två! När jag nu satt här så fint vid datorn och spelade bubble shooter så blev jag aningen uttråkad och kollade på andra spel och hittade Sushi-quiz. Det visade sig att jag enligt det testet är:


Nigiri

Bedrägligt fyrkantig på utsidan, men Nigiris wasabi ger rejäl krydda till varje tugga.
På samma sätt ser du kanske snäll och oskyldig ut,
men när det gäller låter du ingen trampa på dig!  



Vet inte om detta är helt sant men jag antar att det får ni själva avgöra. Vilken sushi är du? ;)

Det var allt jag hade för idag.

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards