Embrace the day

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Rebecka - 22 januari 2011 17:45

Halloj!

Nu är jag hemma i Långnäs igen. Hittade igen min sladd till kameran så nu ska här visas bilder! Nog för att de nu är lite out of date men här kommer de ändå.

 

Tisdagen började med att jag, Amanda och Mickelsson åt på Sushi baren.

     

Nä, de har aldrig påstått att de är helt friska o.O

   

Saknas bara att han sätter ut lillfingret ;).   Gooood maaaat!


Sen skulle jag in på smedjan och köpa lite smått och gott.

 

Där träffade jag Sara och hennes morsa, Anette :)


Efter det var det dags för Hockey och så här såg det ut:

   

Laget bestående av två pers.

Mask/ormen och Mulvaden


Och här kommer de igen!

Efter det så var det bad men där ifrån har jag tyvärr bara en mycket dålig bild.


Och nu tänkte jag ta vad som hänt idag. Vaknade vid 9 och packade för att fara till Ersnäs. Mamma plockade upp mig från E4:an och vi for vi till stallet vart jag red Ida och mamma red Molle. Det har varit en Underbar Dag med mycket sol och frisk luft.

     

Men så kom vi hem och ja, nu sitter jag här och här har jag suttit sedan dess. Har ätit en mycket god mat och nu tror jag att jag ska ge mig innan ni blir leds ;)

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards