Embrace the day

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Rebecka - 16 januari 2011 19:08

God kväll.

Den här dagen har gått rätt fort. Den började med att mamma väckte mig vid 12 och efter frukosten for vi till stallet. Jag red Ida och mamma Molle på banan. Det gick riktigt bra. Men det snöade småspik.

Hoppas den går all se på :P 

När vi sedan kom hem filmade vi lite när jag tränade med hundarna. Filmade lite själv också med min kamera men bara på Inka. De var så duktiga både Inka och Emma :)



Efter det har det inte hänt så mycket, har spelat DS och ätit och nu sitter jag här. Nu ska ni få se vad jag gjorde igår kväll.

       

Jag var hos Sara och var med henne och Emma. Vi såg supersugen som gick på TV och hade lördagsmys ;) Det var riktigt trevligt att mysa istället för att fara ut och festa, även om det nu också är kul. Emma for hem efter filmen och då satte jag och Sara oss och tittade på balklänningar till henne. Mycket fint fanns det. Amanda och Angelica kom och hämtade mig vid trå tiden och jag la mig dirkt när vi kom hem.


Så där har ni min helg i ord och bilder :) få se om videorna funkar men det är inte säkert. Tills vidare...

...Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards