Embrace the day

Alla inlägg under januari 2010

Av Rebecka - 6 januari 2010 04:00

Halloj!

Klockan är typ 4 och jag är astrött ;P Kom precis från... ;D


Vaknade kl. 09.00 av mitt alarm och for till stallet:) De var askallt! Så jag tog bara in han och ryktade lite :) Sen for jag hem och duschade så jag skulle hinna de innan Linnéa skulle komma ;)

Hon kom ungefär kl. 12 som vi hade bestämt :) Då gick vi upp till Amandas rum för att inte störa sovande mamma och pappa. Amanda började med att fixa mitt hår och sen sminkade hon mig :) Efter de sminkade hon Linnéa medan jag satt vid datan och tittade på klänningar ;P 

Då kom Sara och Ben (hennes kusin) helt utan förvarning så att pappa vaknade av hundarna :/

När Amanda var klar var de saras tur :)

Under tiden hon blev sminkad fick jag besked om att jag skulle få tobbes förköp till.. Just de, den stora kvällen på Grace!!;D

 

Så han kom förbi med de och efter de var Amanda klar med Sara så hon skjutsade oss till Linnéa och for sen till jobbet. Vid det här laget var kl typ 3 så vi hade lite "förfest" hos Nea :)

Vi lagade mat och gjorde oss sedan klara för att fara:) Vi hamnade först hos Åsa som sedan skjutsade in oss till stan där vi mötte Cicci :)

Vi kom i god tid till Grace så vi slapp köa så länge :) Kallt var de!

Väl inne hade vi skit kul :D Jag har dansat för två ikväll/natt ;P Och vi träffade lite nya och gamla vänner.

 

Kvällen slutade med Max :) Sen fick vi skjuts hem av Linnéas pappa och nu ska jag sova:)

Det har varit en lyckad dag och natt ^^

Ses^^

Av Rebecka - 4 januari 2010 22:21

Heej!

Vill börja med att säga Gott Nytt  2010 till alla!

De är ett tag sedan jag skrev :P


Jullovet började för ca 2 veckor sen och jag har inte skrivit ett skit ;P Så här lite uppdatering ;D

Lovet började med att min syster fick en julidé för vår andra blogg: Cherry Candle. Det var kul och mitt hår vart så fint att jag ville ha samma frisyr på jul:) Så blev de dock inte utan jag fick nöja mig med en lätt sminkning och mitt vanliga platta hår ;P

 


Julen var härlig! Mycket god mat och fina pressenter :D sammanlagt 2750 kr och en hel drös kläder ^^ {Tack syrran ;)} Från och med då började nedräkningen till det nyaåret :)

Så klart har vi festat en del på lovet och är inte klara ;P Den 25 var vi på Grace i Luleå! och jag kan tala om att de slår alla ställen jag varit på hittills ;D Vi shakat som tokar och träffat nytt trevligt folk ;P Det var jag, Amanda, Sara och Sandra :D

 


Efter de var kom nyår ;D Amanda var med sina vänner och jag inte ville sitta hemma så jag drog med Linnea, Sara och kennes kusin Ben på Cleo >.< Vi hade jätte kul! Såg fyrverkerierna i Norrahamn och dansade massor ^^Vi sov hos Åsa (saras moster) och åkte hem nästa dag :)


Dagen efter for vi till Linnea och såg film:)" The hottie & The nottie" och "She's the man" :D myssss^^

   


Mellan  detta har jag ju så klart varit till min älskade Molle polle Se en härlig vintervideo på min youtube: rebeckahoimberg ;) se även: MinMolle

Han har varit en pärla, även om jag har fryst som ett syk ;P


Här ska jag avrunda :D Imorgon väntar en ny härlig dag med ännu en tripp till...Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards